giskard.blog.hu

Ez a Tétékás Nyúz, vagyis az ELTE TTK HÖK hetilapja egykori főszerkesztőjének nemhivatalos, ám annál súlyosabb blogja. Ide kerül ki az, ami be nem kerülhet, meg a többi egyéb is. Kellemes fogyasztgatást és agyvérezgetést!

A legújabb szám

Címkék

campus (5) civil (1) diáksajtó (3) ftv (1) helyvektor (1) illegális (3) krompi (3) melinda (1) nyúz (3) oktatás (1) pénz (3) politika (3) rektor (1) szociológus (2) ttk (2) ttkhök (5) tudomány (1)

Aranybánya

2007.05.19. 14:39 giskard

Lezajlott az ELTE TTK HÖK képviselőválasztása, amelyben – négy éve először – nem voltam érdekelt. Ennek okairól talán majd még írok egyszer, ha eljön az ideje, most csak annyit, hogy eddig még senki sem tudta kitalálni, így meglehet, csak a saját jóérzésemnek fontos. A közelgő mandátumlejáratra tekintettel elkezdtem kipucolni a könyvtáraimat a szerverről, és bizony ráleltem néhány rég elfelejtett, de igen érdekes fájlra. Nevetgéltem, emlékeztem, törölgettem és megkegyelmeztem. Eszembe jutott, hogy néha jó volt hökösnek lenni, és ez így van rendjén. A sok limlom közül egyet szeretnék most megosztani azokkal, akik még mindig idejárnak néha, hátha találnak egy-két friss posztot. Katt ide a nagyobb méretű képhez!

A jelenség nem kapcsolódik közvetlenül a HÖK-höz. Az Egyetemes Tor-túrára készítettem sörös címkét. Joe barátommal mi voltunk a Gömb aula nevű szívatóállomás, és a feladat része volt a megfelelően elrejtett üvegek megtalálása is. Krompacher Jánosról – alias Krompi – írtam már itt is néhányat, ő volt az, aki annak idején sokszázezer pénzért akarta kiadni nekünk a Gömb aulát, mert a fizikus gólyaavató át szeretett volna kelni rajta. Akkor még nem sejthette, kivel csesz ki…

Szólj hozzá!

Címkék: ttkhök krompi

A bejegyzés trackback címe:

https://giskard.blog.hu/api/trackback/id/tr683771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
macskaszörny
süti beállítások módosítása