giskard.blog.hu

Ez a Tétékás Nyúz, vagyis az ELTE TTK HÖK hetilapja egykori főszerkesztőjének nemhivatalos, ám annál súlyosabb blogja. Ide kerül ki az, ami be nem kerülhet, meg a többi egyéb is. Kellemes fogyasztgatást és agyvérezgetést!

A legújabb szám

Címkék

campus (5) civil (1) diáksajtó (3) ftv (1) helyvektor (1) illegális (3) krompi (3) melinda (1) nyúz (3) oktatás (1) pénz (3) politika (3) rektor (1) szociológus (2) ttk (2) ttkhök (5) tudomány (1)

Lemonytam.

2007.03.02. 11:25 giskard

Itten szeretném közölni a Kedves Olvasóval, hogy az ELTE TTK HÖK Küldöttgyűlésének keddi ülése (szerda hajnalban) elfogadta lemondásomat a főszerkesztői posztról. Alább következik néhány szó az okokról.

Az egész mizéria ezzel a bloggal kezdődött, vagyis inkább azzal, hogy létét köztudomásra hoztam. A Tétékás Nyúz idei első számában. Csúnya marketingfogás volt, pozícióval való visszaélés, mint azt mondják. Ilyen esetben egy minimális mértékben tisztességes tisztségviselőtől az elvárható minimum, hogy benyújtja a lemondását. Benyújtottam. El is fogadták, nagy többséggel.

Szenes Áron, a TTK HÖK elnöke ki van akadva rám. Az első szám megjelenése után olyan ajánlatokat tett nekem, hogy folytassam a piszkos munkát, a szerkesztőségi munka irányítását, a cikkek beszervezését és az utánpótlás kinevelését. Heti legalább huszonöt órában, egy fillér juttatás nélkül. Cikket nem írhatok. Nem leszek hivatalos főszerkesztő, csak megbízott. Ő bíz meg, olyan, hogy küldöttgyűlés, nincs a fogalmi körében. Nem fogadtam el, sőt, olyan pofátlan voltam, hogy még én tettem neki ajánlatokat. Hogy a küldöttgyűlésig hátralevő két számot megcsinálom úgy, ahogy eddig, közben beadom a lemondásom, és felkészítek valakit, hogy folytassa a munkát. Elfogadhatatlan zsarolás volt ez tőlem, igaz? Szenes Áron nem is ment bele.

Így történt, hogy a második és harmadik számok szerkesztésénél jórészt már csak névleg voltam ott. Szenes Áron viszont nem elégedett meg ennyivel, mint mondja, hatalmas anyagi és erkölcsi kárt okoztam az ELTE TTK HÖK-nek, sőt, az egész Természettudományi Karnak. No meg az ELTE-nek és annak HÖK-jeinek is. Ha ő mondja. Neki indokolnia sem kell, végül is minek? Így szerette volna, ha a küldöttgyűlés felment a kari és intézeti tanácsi delegálásaimból. A küldöttgyűlés nem mentett fel, szintén nagy többséggel. Úgyhogy maradok ott, mint szégyenfolt a TTK-n. Viszont Szenes Áron elhatárolódik tőlem, kérem, őt ne büntessétek miattam, Főtanácsos Urak!

Ide kívánkozik még, némi fenyegetésül, hogy a blogot folytatni fogom. Persze, egyelőre arra nincs kapacitásom, hogy naponta friss bejegyzéssel háborgassak, de rajta leszek a témán. Eredetileg úgy terveztem, hogy beindul a blog, és meghívok néhány jó tollú nyúzost, hogy írogassanak. Ezek után nem tudom, vállalnák-e. Maximum majd álnéven. Szerintem jó lett volna a hallgatóknak, és ez által a TTK HÖK-nek is, ha nem akarnak ellehetetleníteni, de most már mindegy. Elkúrtam/tuk/ták. Tessék választani!

6 komment

Címkék: nyúz ttkhök

A bejegyzés trackback címe:

https://giskard.blog.hu/api/trackback/id/tr8541826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aladár 2007.03.11. 02:26:06

Nem sokan járnak ide, illetve alig kommenteznek. Kérdés: A reklám minősége avagy mennyisége volt kevéssé elégséges?

giskard 2007.03.11. 17:56:23

Nem járnak ide olyan kevesen, vannak annyian, hogy megérje írni. Abban teljesen igazad van, hogy ehhez képest a kommentezés igen alacsony. Kívánatosabb lenne ennek növelése. Mivel csak egyszer jelent meg a Nyúzban, így nyilván nehezebb idecsábítani az embereket. Azért nem reménytelen a dolog. :)

Aladár 2007.03.12. 00:56:02

Honnan veszed, hogy nem járnak ide olyan kevesen? Én úgy veszem észre, csupa bennfentesből áll a kommentező gárda.

giskard 2007.03.12. 13:08:46

Úgy, hogy én látom a látogatottsági statisztikát! :)

Aladár 2007.03.12. 14:31:42

Sokat lendítene a blogon, ha más is látná, mert a "közönséges halandó", mint pl. én, csak annyit látok, hogy nem érdemes ide betérni, mert alig lézengenek.

Tissy 2007.03.18. 22:01:13

Regisztráltam. Azért, hogy látszódjon, tényleg járnak ide az emberek és ne csak bennfentesek kommentezzenek mindig.
A születésétől fogva figyelem ezt a blogot, van véleményem, néha giskard mellett vagyok, néha ellene:)
Nem tudom mennyien járnak ide, de én elég sokat vagyok itt, gondoltam akkor itt leszek egészen és írok is. A "régi" dolgokhoz már nem szólok hozzá, de ide mégis írtam, ha már AladAir annyira "hiányol".
macskaszörny
süti beállítások módosítása