giskard.blog.hu

Ez a Tétékás Nyúz, vagyis az ELTE TTK HÖK hetilapja egykori főszerkesztőjének nemhivatalos, ám annál súlyosabb blogja. Ide kerül ki az, ami be nem kerülhet, meg a többi egyéb is. Kellemes fogyasztgatást és agyvérezgetést!

A legújabb szám

Címkék

campus (5) civil (1) diáksajtó (3) ftv (1) helyvektor (1) illegális (3) krompi (3) melinda (1) nyúz (3) oktatás (1) pénz (3) politika (3) rektor (1) szociológus (2) ttk (2) ttkhök (5) tudomány (1)

Vezetőképzet

2007.02.09. 22:00 giskard

Amikor ez a bejegyzés megjelenik, a lágymányosi hallgatók krémje éppen egy tatai lágerban nyomja az ipart. A nagyképűen vezetőképzőnek titulált happeningen elméletben részt vesz a campus összes hököse, IK-sok, TáTK-osok és TTK-sok egyaránt. A részvételi díj kétezer forint, a valós költség ennél fejenként tízzel több. Nézzük csak meg közelebbről, mi is ez a félévente megrendezett cucc, amelyre az önkormányzatok mindig annyi pénzt áldoznak!

Alapvetően kétféle vezetőképzőt különböztethetünk meg: nyárit és télit. A július elején, rögtön a vizsgaidőszak után esedékes nyárinak annyi előnye mindenképpen van, hogy egybefonódik a TTK HÖK záró és alakuló küldöttgyűléseivel, tisztújításával. Ebből kifolyólag ide csak karunk leköszönő és megválasztott képviselői, tisztségviselői és néhány kiváltságos személy kapnak meghívást. A továbbiakban csak a hagyományosan februárban megrendezésre kerülő téli vezetőképzővel foglalkozunk.

Az, hogy itt bármiféle vezetők bármiféle vezetőket képeznének, egyszerű parasztvakítás. A valóságban dilettáns hökösök osztják az észt a náluk is dilettánsabb hökösöknek. Egy pillanatra transzplantáljuk át rossz májunkat egy másik énünkbe, és ne feltételezzük, hogy itt valójában csak alig leplezett kajálás, piálás és baszás folyik, természetesen a csóró mezei hallgatók pénzéből. Az, hogy mi a hallgatók pénze, még meg fog érni néhány bejegyzést a későbbiekben, egyelőre maradjunk annyiban, ha a TTK HÖK nem kajálja, piálja és bassza el ezt a rengeteg pénzt, akkor majd megteszi helyette az EHÖK, ami ugyebár ezen a campuson senkinek sem jó. A probléma inkább abban gyökerezik, hogy egyesek valóban komolyan gondolják a vezetőképzést, és saját fontosságuk levében pácolódva kezdenek elrugaszkodni a mégoly magasan lebegő rózsaszín hökös felhőt is túlszárnyaló magasságokba.

Most például kitalálták, hogy aki akár egyetlen programot, előadást, szekcióbeszélgetést is ki merészel hagyni, annak le kell perkálnia mind a tizenkét ruppót. Jó-jó, minden évben ezt mondják, aztán mégis mindig nagyobb az érdeklődés a közeli lokálban. De mik is ezek, amiket a világért sem szabad kihagyni? Első este mindig valami elmés csapatépítő játékkal kínozzák a népet az önjelölt szervezők. Például, hogy cipeljük át a túlsó sarokba a képzeletbeli zongorát, vagy törjük ki a nyakunkat a háromlábú sámlikon egyensúlyozva úgy, hogy közben minél több lány mellét megfogjuk. Aztán ha nem emeljük elég erősen a légzongorát, vagy csak a szép lányok melleit vagyunk hajlandóak megnyomkodni, akkor ránk sütik, hogy antiszociálisak vagyunk, és különben is, minek vagyunk itt? Azért, mert kötelező, bazmeg!

Ez végérvényesen akkor derült ki számomra, amikorra elterjedt a híre, hogy én és a kedves szerkesztőségem nem veszünk részt az idei dzsemborin. Ennek egyébként az a nagyon egyszerű oka van, hogy a szokottól eltérően nem a regisztrációs hét előtt bonyolódik a vezetőképző, nekünk pedig el kell készítenünk az első számot (gondolom, Te is innen értesültél ennek a blognak a létéről). No, itt a jó példa, hogy a hökösöknél az észérvek elfogadása és a rugalmasság ismeretlen fogalom. Most én vagyok a faszkalap, hogy nem megyek, és miattam nem lesz sajtószekció. Mert hogy szerintük meg tudná oldani más is a vezetőszerkesztést. Igen, azok az egykori főszerkesztők, akiké minden tiszteletem, mégis, ki kell mondanom, annakidején igencsak tojtak az utánpótlás nevelésre. Én most is utánpótlást nevelek, nem csak a következő héttől, mert már ma is késő.

Azért az mégis jólesően bizsergeti a büszkeségem, hogy nélkülünk nincsen lágymányosi diáksajtó. Máskor, máshol, mondjuk egy pofa sör mellett bármikor szívesen eszmét cserélek a BIT-esekkel és a Kis Táskásokkal arról, hogyan is képzelem az egyetemi újságírást, de azt hiszem, a tényleges munka sokkal fontosabb, mint egy hétvégényi pofajáratás. Sajnos úgy látom, ez a HÖK-ökre úgy általában nem igaz, sőt. Ahelyett például, hogy sok-sok jópofa szakterületi rendezvényt organizálnánk, azon vitázunk órákig, hogyan tegyük még bürokratikusabbá ezek támogatását. És még sorolhatnám a hasonlókat.

Gondolom, az idein is születik egy új, soha be nem vezetendő ösztöndíj, megfogan egy soha meg nem rendezendő háromkari rendezvény ötlete, és a külügyesek is kitalálnak egy soha meg nem valósuló színes-szagos kiadványt. Mi addig itthon, Budapesten, elkészítünk egy egyáltalán nem színes, éppen a rothadó szafttól sem túl szagos, és bevallottan közel sem professzionális kiadványt. Úgy hívják, hogy Tétékás Nyúz. Ezúton szeretnék elnézést kérni a TTK HÖK vezetőitől, hogy megcsináljuk azt, ami az általuk kirótt feladatunk, és egyúttal jó pofázást, evést, ivást és baszást kívánni nekik!

Önmagában a vezetőképző nem butaság. Sokszor nagyon jól éreztem magam rajta, és arra mindenféleképpen jó, hogy azok az emberek is megismerhetik egymást, akik egyébként még csak nem is beszélnének egymással. De ennyire túlértékelni a jelentősségét (és saját jelentősségünket) óriási hiba.

12 komment

Címkék: pénz diáksajtó campus nyúz ttkhök

A bejegyzés trackback címe:

https://giskard.blog.hu/api/trackback/id/tr7234899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boldizsarmarci 2007.02.10. 16:35:56

Már előre várom a felhangokat. A Nyúz ebben a félévben is rohadék utolsó bulvárlap lesz vajon?

Bos 2007.02.14. 20:31:55

Üdv!
Mindig meg tud lepni, hogy egy magát újságírónak nevező ember mennyire nagy arcú tud lenni. Amikor a saját tökéletességük tudatában mondják meg a frankót olyasmiről, amiben részt sem vesznek, ott sincsenek... Jó lehet olyannak lenni, aki mindig meg tudja magyarázni, hogy mit miért tesz és sose kell kimondania, hogy "hibáztam, ezt nem így kellett volna". Vajon nekik is eszükbe jut néha, hogy nem feltétlen van igazuk mindenben, vagy az egoizmus bűzős mocsarában fetrengve röfögik tovább az igazukat?

Nem tagadom van igazságmagva annak, amit mondasz, bár én csak a mostani vezetőképzőn vettem részt, azért szembesültem a mértéktelen piálással, ami esténként kezdetét vette. Napközben volt annyi jóindulat a társaságban, hogy nem lépték át azt az alkoholküszöböt, amin túl beszámíthatatlanná válnak.
Talán én voltam nagyon-nagyon tudatlan (bár ezt kétlem, mert sokat okosodtam már a hökben), de nekem rengeteg újdonságot jelentett a vezképző. Persze a magadfajta régi motorosoknak biztos unalmas lett volna, de talán érdemes az utánpótlásképzésre is gondolni, nem lehet?

Nem érzed ellentmondónak, mikor amiatt sír a szád, hogy elbasszuk a hallgatók pénzét, aztán meg amiatt, hogy ha vki nem rendesen vesz részt, akkor mégis kifizettetik vele a teljes költséget? Most tulajdonképp mi is a gond?

Elismerem, nem épp a közmunka szobra sok vezképzős arc, de azért rohadtul tud idegesíteni, mikor egy elvakult szófosó általánosít, és egy kalap alá vesz mindenkit!

Lehet, hogy fiatal egyetemista vagyok, de én vhol élveztem a csapatépítést. Nem minden része volt felemelő, de kicsit mégiscsak megismertem arcokat, és nézd már, öreg, ennek ez a célja....Olyasmi is történt, ami még soha: tanultam vki érdekeset egy IK-stól. Megérte, bazdmeg, akár kötelező volt, akár nem.

Azért sajnálom, hogy ilyen vacakul ment számodra az utánpótlásképzés. Ha egy hétvégén nem vagy ott a szerkesztésnél, máris tömegekben hagyják el a Nyúz sorait? Ilyen kis szemetek? Vagy néha jól esik mögéjük bújni, ha nincs kedved vmihez?

Mik vannak? Nélküled is lement a sajtószekció. Bár iszonyatosan, végtelenül gáz, hogy a TTK-t csak a Zergebak képviselte.. Pedig talán egy főszerk, ha nem ér rá, küldhetett volna pár embert. Ezután csoda, ha nem igazán veszik komolyan a Nyúzt és torz kép él róla a lágymányosi karok egyéb sajtósaiban?

Talán nem kéne ilyen szolgalekűen válaszolgatni a baromságaidra... de nem bírom megállni, vmi hajt.. talán a józan ész...

giskard 2007.02.15. 14:47:01

Bos:

Az első bekezdében mintha célozni akarnál valakire. Ki az? Én nem érzem magam ilyennek!

Nem állítottam, hogy teljesen hasztalan volna a vezetőképző, sőt. Én egyfajta szemszögből világítottam meg, és reméltem, hogy majd azok, akik ezen rendszeresen részt vesznek, vitába fognak szállni vele, és megírják, miért jó ez az egész. Ezt most csak azért írom meg, mert úgy gondolom, ideális esetben így kéne működnie ennek a blognak.

Tulajdonképpen az a gond a költségtérítéssel, hogy eddig sosem tartották be. Tehát hiába lógta el valaki az összes szakmai programot, nem kellett kifizetni a költségeket.

A nyúzosokat pedig szádra ne vedd! :) Sajnos, az előző főszerkesztők nagyon elhanyagolták az utánpótlás-nevelést. Ha nem tennék valamit sürgősen, jövőre ott álnánk, szinte szerkesztőség nélkül, mert amikor megválasztottak, a szerkesztőségnek egy hatalmas része olyanokból állt, akik vagy soha nem is voltak TTK-sok, vagy már régen nem azok. Örülök, hogy ez kívülről nem tűnik fel, ez azt jelenti, hogy jó munkát végzek.

Bos 2007.02.16. 23:43:05

Üdv!
Először is,bocs, ha nagyon erőszakosan támadó voltam, de néha rihadtul fel tudsz pl. te is idegesíteni, de sokan mások is képesek rá, ilyenkor pedig lángolok a dühtől.
Rád akartam célozni. Mióta főszerk vagy és vannak ezek az ügyek (sok-sok ügy), azóta talán egyszer hallottuk tőled, hogy te se tökéletesen oldottad meg. Talán az én figyelmemet kerüli el ez-az, de vhogy mindig úgy vannak az ügyeid, hogy mindneki más elcseszte, temeg tökéletesen csináltad.. Pedig egy tévedés mindig két félen múlik.
Legalább én vitába szálltam. Nekem tetszett, bár nem teljesen, de ha italozós arc lennék, akkor semmi gondom nem lett volna vele, így csak emiatt volt keserű szájízem. A HÖK-ben menő bénázásokhoz képest a mostani szerintem egész jól szervezett volt, én pl. csupa új és jó dologgal gazdagodtam a szekcióban.
Ebben egyetértek veled. Legyünk következetesek, akkor fizessenek! Ha annyit piált, hogy csak délben ébredt, akkor arányosan fizesse meg amennyit nem dolgozott! Vannak dolgok, amikben szigorúan kell eljárni. A baj csak az, hogy nem nagyon van olyan szankció egy mezei képviselő esetében, ahol be lehetne hajtani a pénzt...
Valamennyire én is időszakos nyúzosnak tartom magam, bár ritkán adódik alkalmam hozzátenni a magamét. bár a tördelést kipróbálnám egyszer..
Szerintem ez akkor se elég erős érv arra, hogy nem jöttél. Akkor mondd, hogy nem akartál, vagy vmi, de nem hiszem, hogy azon az egy vezszerkesztésen múlik az utánpótlás... Vagy akár később is lejöhettél volna.. Mégse áldásos helyzet, hogy a sajtószekcióban csak Zerge Úr képviselte a nyúzt, nem így látod?
Bos

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.02.18. 11:17:12

Giskard, tényleg emiatt a bejegyzés miatt állt elő az új helyzet? Ha ez így van, az nem simán nevetséges, hanem iszonyat gáz. Mármint: ez egy blog. Te meg a véleménnyilvánításod miatt vagy szarban (ha jól pótlom ki a hiányzó részeket). Mivel ez atétékásnyúznemhivatalosblogja, milyen összefüggés van a főszerkesztő munkája és a helyzet jelenlegi állása között? - ezt már csak úgy amúgy kérdezem (szájbarágósan: ha én HÖK elnök lennék, és a blogomon fikáznám az elnökhelyetteseket, akkor leváltanának? Mi lenne az indok? Beképzelt az elnök?).

Ha már a részletekbe belemennénk, egyből lehetne min vitatkozni, de engem igazából csak az érdekel, hogy egy blogon megjelent dolog miért lesz akár "utlosó csepp a pohárban", vagy "ez már mindennek a teteje", vagy akármi.

A vezetőképzőről való távolmaradáshoz is lenne pár gondolatom. Én annyiban vagyok érintett, hogy a Balázs engem is értesített, hogy lesz, meg hogy megyek-e. HÖK-ön kívüli vagyok, úgyhogy egyéb ponton nem kapcsolódok, de azért van belelátásom a dologba: egy évig volt "képviselői mandátumom" (amit mondjuk nem töltöttem valami aktívan), tudósíóként részt vettem ehök kgy-ken, sőt egy elnökségin is, és volt szerencsém az ehök elnököt is faggatni, és részt vettem az utolsó záró/alakuló ttkhök kgy egy részén Patcán (bár az nem vezetőképző volt).

Véleményem: Tudtommal a sajtószekció szervezésekor a Nyúztól nem kértek segítséget. Mivel a Nyúz hetilap, tehát négyszer több tapasztalatot gyűjt havonta, mint egy havi karos újság, az a minimum, hogy számba veszik. A sajtószekció egyik témája az egyetemi újság feladatai, vagy valami ilyesmi volt, amihez megint csak sokat tudott volna adni a Nyúz, hiszen elég sok kari eseményről tudósítunk régóta, olyan mélységben például, mint a tanári szakszervezet tagválasztása. Ezen lehetett volna vitatkozni, hogy ez kell-e az ilyen az egyetemi polgároknak, úgyhogy az álláspont (volt)képviselőjét (Nyúz) megillette volna annyi, hogy legalább egy ilyen sarkalatos vitapontban többre tartják, mint egyszerű meghívottat.

Giskardék a félév első Nyúzán serénykedtek (az első szám levezénylése többet kíván, mint egy egyszerű vezetőszerkesztő, mert mi van, ha több cikk nem készül el - egy főszerk sokkal könnyebben tudja kezelni az ilyet, mert már eleve van lapkoncepció a fejében), szóval giskardék dolgoztak, és ezt kifogásként nem elfogadni csak nagy rosszindulattal lehet.

Az én álláspontom viszont jobban hasonlít a távolmaradásunk miatt problémázók prekoncepciójához, de mielőtt lecsaptok erre, leszögezem, hogy az ÉN álláspontom, és az egész blogprobléma miatt fontosnak tartom mégjobban leszögezni, hogy NEM A NYÚZ, NEM A NYÚZ SZERKESZTŐSÉGE, hanem kizárólag mint viszonylag érintett személy, és mint a többiektől független, egyszerű "újságíró". Ennek tudatában tegyék az érintettek oda, ahova tudják, ami véleményt a sajtószekcióról megfogalmaztam. (Ami egy különvélemény, és nem formálta az eseményeket)

Bos 2007.02.18. 13:39:05

Üdv!
Én (egyéni vélemény, nem hivatalos HÖK magyarázat) továbbra is úgy látom, hogy egy nemhivatalos blogon nincs helye a Nyúz ilyen szintű emlegetésének (lásd fejléc, stb), mert azok, akik olvassák (jelenleg lehetünk vagy 6-an...) nem biztos, hogy mindenki fel fogja fogni, hogy ez egy "nemhivatalosblog". Ez pedig ugyanahhoz vezethet, mint amihez az vezetett volna, ha akkor jelennek meg ezek a cikkek, amik letiltásra kerültek.
Én Bosnyák András III. vegyész így látom.

Fogalmam sincs a sajtószekció szervezéséről, de akkor is nevetségesnek tartom, hogy egy ember képvislete a Nyúzt, ráadásul olyan, aki nem ír bele mindig, hanem csak időnként jelenik meg cikke. Ezenkívül magyarázatod alapján azt meg óvodásnak tartom, hogy mivel "csak egyszerű meghívott lett a Nyúz, nem szekciószervező" ezért nem is jött el senki. Ez olyan sértődösnek bűzlik...
Én Bosnyák András III. vegyész így látom.

Amennyie én tudom a sima vezetőszerkesztők is rendelkeznek annyi tapaszatalattal, hogy az el nem készülő cikkek gondot meg tudják oldani, de oké, ehhez főszerk kellett, elfogadom, ATTÓL még lehetett volna mással is képviseltetni a Nyúzt.
Én Bosnyák András III. vegyész így látom.

Ismétlem megint ez az én véleményem.

boldizsarmarci 2007.02.18. 15:55:59

Üdv!

Erre egy cseppnyi reakció (szintén a Nyúzban betöltött pozíciómtól teljes mértékben függetlenül, magánszemélyként megfoglamazott vélemény). Nem ragozom sokáig.
Csak az utolsó kommenthez: a Nyúzban reklámozni tényleg nem kellett volna, ezt Giskard is belátta idővel. Ha már Nyúz-főszerkesztő, szerintem tényleg nem lehet elvonatkoztatni túl könnyen a szerepétől, és nehéz ezt ilyen formában magánvéleményként kezelni, ezért ez a blog a nyúzban megjelenve hiba volt, aminek következményei kell, hogy legyenek (más kérdés, hogy milyen súllyal – igaz, azzal is mindenki tisztában volt, hogy főszerkünknek már csak "nulla dobása" volt).
Az ellenben szerintem súlyos tévedés, hogy aki ezt elolvassa, azt gondolja, hogy ez a Nyúz különkiadása vagy bármiféle on-line verziója. Főleg nem az az általad emlegetett kb. 6 ember, akik nem is nagyon lesznek többen.
Az már egy egészen más tészta, hogy főszerkesztőnk a Nyúzban való reklámozással saját magával együtt kellemetlen helyzetbe hozta a szerkesztésen résztvetteket is a HÖK előtt, és jóval többet adhatott volna a szerkesztősége véleményére, ha már kikérte azt mindig.
Szóval bennem összetett a kép, és szerintem voltak itt jócskán elkövetett hibák, a Giskard számára felajánlott foyltatási lehetőség viszont valóban elfogadhatatlan.
A vezképzőről annyit: ha ment volna a Nyúz, én mentem volna, de mivel nem ment, és más HÖKös tisztem nincs, nem mentem. Több vélemény is megjelent, mivel meg lettünk róla kérdezve, hogy mi a véleményünk, de hát az egész szervezésből tényleg ki lettünk hagyva, pedig azért elég jelentős szerepünk van lágymányosi sajtószinten, ahogy Pityu is megfogalmazta fentebb. Ebben nincs sértődés, ez elég jelképes, hogy ezek szerint nem sok szükség volt ott ránk. Ha félreértelmeztük, hát sorry. Viszont ne mondja nekem senki, hogy a Nyúz nem az előző félév Giskard vs. ex-HÖKelnök miatt lett "óvatosabban" és rövidebb pórázon tartva a HÖKben, és így a HÖK által szervezett téli vezképző sajtószekciójának szervezése kapcsán. Szerintem inkább ez óvodás, nem az, hogy nem vesz részt egy lap képviselete egy olyan rendezvény sajtószekcióján, ahol láthatóan nem egyenlő feltételekkel adnak a véleményükre. Az pedig, hogy Zergénk ottvolt, nyilvánvaló, hisz más HÖKös tiszte is van. És szerintem tökmindegy, hogy mennyit ír a Nyúzba, mindenki teljesértékű nyúzos munkatársnak tekinti.

Én, Boldizsár Márton II. geográfus, a HÖKtől teljes mértékben független Nyúz szerkesztő-újságíró így látom, ez az én személyes véleményem.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.02.18. 15:56:16

:)
óvodás a hozzáállásom, elismerem. Megnyugtatásként mondom, hogy nem a hozzáállásom, hanem egy esküvő akadályozott meg a részvételben.

Ha jól vettem ki a szavaidból, akkor igazából egy ponton tér el a véleményünk: nemhivatalos blogon a Nyúz emlegetése.

Mert azzal egyet tudok érteni, hogy a Nyúz képviseltetése megoldható lett volna. Hiszen ahogy Krisztián ott tudott lenni, mint a Nyúzba író, a Balázs megkérhetett volna téged is, és Nórit is, hogy képviseljetek. (a törzstagok közül Kriz és én voltunk egyedül azok, akik nem szerkesztettek: ttkhok.elte.hu/~foszerkeszto/szerk/)

A nemhivatalos blogon való emlegetés ügyében pedig azért tér el a véleményünk, mert én kifejezetten jó ötletnek tartottam, hogy nem a papíros Nyúzba írja ezeket a véleményeket giskard. Gondolom itt az a tüske, hogy ez a blog a papíros Nyúz utolsó utáni oldala - mégiscsak a főszerkesztő írja.

Lenne ellenvetésem azzal kapcsolatban, hogy mennyire Tétékás Nyúz ez a blog, de ha te így látod, nyilván így látod - azon nem lehet vitatkozni, hogy mit látsz, ezt tiszteletben tartom.

Nagyjából ennyivel egészíteném ki a mondókámat, meg ennyit fűznék hozzá Bos ahhoz, amit írtál.

boldizsarmarci 2007.02.18. 16:00:19

Ja, egyébként szerkesztettem az ominózus hétvégén.

A tüske az, hogy a reklámok megjelentek a Nyúzba, és ez azért szerintem igenis jogos tüske. Abban én is maximálisan osztom a véleményed Pityu, hogy teljesen egyértelmű, hogy ez a blog nem Nyúz-különkiadás, de a hivatalos-nemhivatalos ügyben Bos felé hajlok: ha mint Nyúz főszerk van írva (passzív szerkezet, hol vagytok olvszerkek?...), akkor bizony nehéz nemhivatalosnak lennie. Nem feltétlenül az, de akkor meg ne reklámozzuk a Nyúzban.
Szerintem sem Tétékás Nyúz ez a blog egyébként.

giskard 2007.02.18. 16:39:23

1. Hogy ne legyen vita, szerda este felajánlottam, hogy kifizetem a blog Nyúzos hirdetésének piaci árát. Nem úgy, mint például Papp Gabi annak a honlapnak a hirdetését, amelyet az EHÖK-ös elnökválasztásra készíttetett.

2. Naponta átlagosan negyvenen olvassák a blogot, ez szerintem sem sok, de kezdetnek nem rossz. Hamarosan lesznek új bejegyzések.

Bos 2007.02.23. 11:38:04

Üdv!
Ez a felajánlás dolog se tetszik.
Nem tudom pontosan hogy megy az ilyesmi, de az alapján, amilyen információmorzsákkal rendelkezem, úgy látom, hogy ez csak védekezés.
Ha akarsz egy hírdetést, akkor kötsz egy szerződést az Alapítvánnyal, fizetsz előre vagy utóbb, és megjelenik. De így, hogy "felajánlod", hogy kifizeted, miután ekkora ellenérzéseket váltott ki a hírdetés megjelentetése.... Ez így egy próbákozás arra, hogy megúszd vhogy. Szerintem sose ajánlottad volna fel, ha tetszik a blog mindenkinek...
Ez erősen közelít a "hivatali hatalommal való visszaéléshez". Beraksz, amit akarsz, és ha nem tetszik, akkor igyekszel menteni a menthetőt. Ebben a főszerk dönt ls kihasználtad, hogy te vagy az..
Lehet, hogy túl bürokratikus vagyok, de én így látom. Vannak szabályok és azokat igyekezni kell betartani. Tudom, hogy a HÖK-ben is számtalanszor értelmezzük újra a szabályokat, és ez így nem helyes, ott se tetszik.
Te viszont -amennyire kiderül- szereted áthágni őket ls mindig lázadni.

ui: Nekem úgy tűnik, hogy azt gondoltad, hogy mivel most már nem Orsi van, hanem Áron, ideje vmi "lázadásnak" megint, mert ő majd nem fogja úgy venni ls nem lesz gond belőle..

Aladár 2007.03.11. 02:04:44

Helyesbítés: A szabályok azért vannak, hogy áthágjuk őket, a hatalom pedig, hogy visszaéljünk vele. Ha körülnézünk a világban, mindenütt ez megy. A kérdés nem az, hogy ki mennyire él vissza helyzetével, hanem, hogy miért teszi meg ezt mindenki, aki hatalomra kerül. A kérdés szempontjából érdektelen, hogy főszerkesztőként, vagy elnökként. A lényeg ugyanaz.
macskaszörny
süti beállítások módosítása